Ιατρική Σχολή Λάρισας
Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.
Ιατρική Σχολή Λάρισας

Βάση Θεμάτων Ιατρικής Σχολής Λάρισας

Όσα μέλη δεν ανεβάζουν θέματα θα ΔΙΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ
Αναζήτηση
 
 

Αποτελέσματα Αναζήτησης
 


Rechercher Σύνθετη Αναζήτηση

Ψηφοφορία

Τι παραπάνω θα επιθυμούσατε να υπάρχει στο Φόρουμ;

Εξέταση ψυχιατρικής Vote_lcap3%Εξέταση ψυχιατρικής Vote_rcap 3% [ 1 ]
Εξέταση ψυχιατρικής Vote_lcap53%Εξέταση ψυχιατρικής Vote_rcap 53% [ 18 ]
Εξέταση ψυχιατρικής Vote_lcap15%Εξέταση ψυχιατρικής Vote_rcap 15% [ 5 ]
Εξέταση ψυχιατρικής Vote_lcap29%Εξέταση ψυχιατρικής Vote_rcap 29% [ 10 ]

Σύνολο Ψήφων : 34

Google Statistics

Μη Συνδεδεμενος Παρακαλώ συνδεθείτε ή εγγραφείτε

Εξέταση ψυχιατρικής

Πήγαινε κάτω  Μήνυμα [Σελίδα 1 από 1]

1Εξέταση ψυχιατρικής Empty Εξέταση ψυχιατρικής Πεμ Φεβ 02, 2012 6:33 am

????????


Επισκέπτης

Καλησπέρα παιδιά είμαι φοιτητής επι πτυχίω και έμαθα πως δεν ισχύουν πια οι ερωτήσεις στην ψυχιατρική.Ξέρει κάποιος πως θα είναι η νέα εξέταση και αν θα ισχύει και για τις 2 ψυχιατρικές?Ευχαριστώ για την όποια βοήθεια.

2Εξέταση ψυχιατρικής Empty Νέα εξέταση ψυχιατρικής! Τρι Μαρ 20, 2012 7:14 am

docmagda


Ειδικευόμενος
Ειδικευόμενος

Καλησπέρα...Είμαι εκτοετής φοιτήτρια ιατρικής. Να ρωτήσω μόνο τι ακούσες αν επιτρέπεται για τις ερωτήσεις γιατί νομίζω πως απλά δεν ισχύει! Αυτό που μπορώ να πω στα σίγουρα είναι ότι το πτυχιακό για πρώτη φορά άλλαξε σε εμάς και πλέον εξεταστήκαμε και θα εξετάζονται και οι επόμενοι με κλινικό περιστατικό και όχι με τις κλασσικές ερωτήσεις της ψυχιατρικής ένα και της δυο στο πτυχιακό! Αλλά πρώτον αυτό δεν ισχύει για μεγαλύτερα έτη από όσο ξέρω και δεύτερον οι ψυχιατρικές ένα και δύο δεν έχουν αλλάξει καθόλου!Στην ένα συνεχίζουν να υπάρχουν οι κλασσικές ερωτήσεις και στη δύο επίσης οι κλασσικές ερωτήσεις και τα φάρμακα στην αρχή που επιλέγεις με κλήρο και αποτελούν και προϋπόθεση για να πας στις ερωτήσεις...! Καλή τύχη σου εύχομαι και..καλό πτυχίο!